duikfun.reismee.nl

hot hot hot

Omgekeerde jetlag kicking in :) Om 4,15 's ochtends zijn we klaarwakker. Helaas zitten we zo zuidelijk richting evenaar dat t nog niet eens licht is. We douchen uitgebreid, ontbijten en als we de deur naar buiten open doen staat onze vriend alweer te miauwen. Kroeltijd dus. Als t licht wordt rond zes uur rijden we naar Daaibooi beach. Dit is een strandje op een kleine 10 minuten rijden en als we daar aankomen zijn we niet eens de eerste. Snel de shorty's aan en hop t water in want de temperatuur is weer hot hot hot.

We snorkelen de baai aan beide kanten door en na zo'n twee uur houden we t voor gezien. Net op tijd zijn we t water uit want t rommelt en flitst flink en er hangen donkere wolken boven de baai. De regen die er bij hoort koelt t helaas niet af maar maakt t nog benauwder.

Met alleen badkleding aan en een handdoek op de autostoel rijden we weer terug naar ons appartementje. Vlakbij ons huisje stoppen we nog even bij de zoutvlaktes waar honderden flamingo's staan. Wat een mooi gezicht om deze dieren in hun natuurlijke leefomgeving te zien.

De rest vd dag brengen we door bij ons huisje aan t zwembad en met poes :)

Vanavond vroeg naar bed want morgenochtend moeten we Saskia al vroeg van de luchthaven halen.